Jumlah Paparan Halaman

Powered By Blogger

Selasa, 15 Februari 2011

Gadget Tambahan

Ini adalah gadget2 yang aku gunekan untuk melengkapkan lagi DSLR D90 aku. Survey punye survey dan byk jugak tmpat yang aku pegi untuk mendapatkan yang terbaik supaya xdelah nanti aku rasa ade yang tersalah beli. Pantang ade masa terluang aku dengan tunang aku akan carik dari satu kedai ke satu kedai. tanya dekat tuan kedai ape yang terbaik dan keupayaan gadget2 ni.so, ni adalah antara yang terbaik untuk melengkapkan D90 yang aku ade sekarang ni



AF Nikkor 50mm 1.8





Nissin Mark ii





Sigma 70-300mm








Sigma 18-200 mm


   Dari masa ke semasa gadget ini akan di tambah untuk meningkatkan lagi keupayaan D90 aku ni. Jadi kepada yang berminat dalam bidang ni atau ade yang ingin berkongsi korang boleh bagi pendapat korang.

1 ulasan: